parweniusz parweniusz
107
BLOG

Podpowiedź dla sędziego w Ameryce...

parweniusz parweniusz Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Dylan Roof przyznał się do winy. Zabił 9 Afroamerykanów. Jak powiedział, chciał rozpocząć wojnę na tle rasowym. Kara śmierci dla niego jest zdecydowanie zbyt łagodna. Dożywocie w więzieniu z przewagą afroamerykańskich przestępców, morderców, gwałcicieli, sadystów... Ukochana wojna na tle rasowym dla Dylana Roofa... Ja wiem, że powinno się karać, a nie nagradzać, ale w tym wypadku bym się nie zastanawiał... Taką nagrodę dla Dylana Roofa byłbym w stanie zaakceptować... ...I dodatkowo co 6 miesięcy publikować jego wspomnienia z tej wojny... Tak, żeby każdy, komu taka wojna się zamarzy... Wiedział czym to się kończy...

parweniusz
O mnie parweniusz

Nie pracuję naukowo, nie żyję z pisania, do polityki jest mi daleko i w dodatku nie po drodze, dużo czytałem i jeszcze więcej myślę. Dwoje moich dzieci jest doktorami nauk. Ich też nauczyłem myśleć. Jestem trochę sfrustrowany, trochę zdumiony. Nie wiem jak często będę pisać. muszę pracować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo