parweniusz parweniusz
219
BLOG

Nie idę na wybory...

parweniusz parweniusz Polityka Obserwuj notkę 3
Nie idę na wybory !!!! Po prostu nie mam wyboru. Dzisiejszy debata nic nie zmieni. Kandydat o największych szansach na ponowny wybór, to Bronisław Komorowski. Nie mogę na niego zagłosować. W poprzednich wyborach głosowałem na niego, żeby zagłosować przeciw. Popełniłem błąd. Kandydat na Prezydenta RP, Bronisław Komorowski jest nie tylko głupawy, co już wiedziałem poprzednio, ale jest w dodatku zwykłym prostakiem. Dodatkowo jego głupota nie pozwoli mu się zmienić, ponieważ nie zauważa tego, że nikt nie rodzi się prostakiem. Prostakiem człowiek się staje. Najczęściej właśnie z głupoty. Ale najgorsze jest to, że jego głupota nie pozwoli mu zauważyć, że nikt nie rodzi się z mianem "nie zostanę prostakiem". On został. Nie pomógł mu ani styropian, ani urodzenie. Sprowadził do swojej świty w Kancelarii nieodpowiedzialnych i głupich ludzi ze znajomych sobie rodzin i psuje kraj. JEST PROSTAKIEM i więcej za prostaka wstydzić się nie chcę. Drugim w kolejce jest Duda, imienia nie pamiętam. Prostakiem aż takim nie jest. Jest za to wykształconym na prawnika (prawdopodobnie, bo nie chce mi się czytać jego życiorysu) cwaniaczkiem. W dodatku obciążony ludźmi chorymi psychicznie, Jarosławek K. I Antonim M. pseudo "maciar". Jest od nich uzależniony i może robić głupoty nakazane przez wariatów. Już jeden Prezydent RP doprowadził do tragedii, pragnąc za wszelką cenę wylądować na rozkaz wariata. Więcej tragedii nie chcę. No i trzecia w kolejce "Madzia". Właściwie nic o nie nie mogę powiedzieć. Po prostu głupia, ambitna panienka, gotowa na wszystko, żeby tylko osiągnąć cel. Ale to co może zrobić, nie wystarczy, żeby przekonać wystarczającą ilość osób, do zagłosowania na nią. Jedyna jej wartość jest taka, że Putin lubi podobne panienki. Może gdyby po wyborach pojechała na kilka dni do Moskwy, to relacje polsko-rosyjskie mogłyby się poprawić, a i wojna na Ukrainie może by się skończyła ? Ale to zbyt mało prawdopodobne, żeby na nią głosować. Pozostali, z Korwinem na czele, są po prostu niepoważni. Tylko tyle i niestety aż tyle mogę powiedzieć po całej kampanii wyborczej. Więc PO RAZ PIERWSZY W ŻYCIU NIE PÓJDĘ ZAGŁOSOWAĆ !!!!! Tak trochę mi dziwnie, ale nią mam wyboru.
parweniusz
O mnie parweniusz

Nie pracuję naukowo, nie żyję z pisania, do polityki jest mi daleko i w dodatku nie po drodze, dużo czytałem i jeszcze więcej myślę. Dwoje moich dzieci jest doktorami nauk. Ich też nauczyłem myśleć. Jestem trochę sfrustrowany, trochę zdumiony. Nie wiem jak często będę pisać. muszę pracować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka